Obzvlášť v této době, kdy lidé po venku moc nechodí, musíte jít svým zákazníkům trochu naproti. Nejjednodušší cesta je přes sociální sítě. Ať tomu věříte, nebo ne, vaši zákazníci tam stoprocentně jsou. Tak vyražte za nimi.
Webové stránky
Vlastní www stránky už dneska není jen pro “ajťáky” nebo velké firmy Jsou na něm mladí, střední generace i senioři. Jednoduché stránky, kde najde potenciální návštěvník vašeho podniku otvírací dobu, může si případně rezervovat stůl, zjistí, co máte aktuálně v jídelním lístku nebo na menýčku, je investice kolem 10 – 20 tisíc korun. Osobě můžeme doporučit studio Webklient z Ostravy. Ceny jsou rozumné a web si lze dokonce platit ve formě měsíčního pronájmu.
Základní kámen bude tvořit Facebook. Zaregistrujete se do něj snadno, stačí vám email. Doporučujeme si založit email nový, přes který si sítě budete spravovat. Můžete ho mít třeba od Seznamu, nebo třeba na Google. Pokud už na Facebooku jste, tak skvělé, máte o práci méně.
V momentě, kdy máte založený osobní profil, můžete vytvořit „stránku“ svému podniku. To uděláte přímo tady.
Vyplňte správně adresu i všechny potřebné údaje. Ať vás zákazníci snadno najdou.
Protože tuhle síť Facebook před pár lety koupil, poslouží vám stejné přihlašovací údaje. Stáhněte si aplikaci do telefonu a založte své stránce účet. Pokud byste s registrací měli problém, zde je nápověda.
Už jste zaregistrovaní a teď to vše teprve začíná. Teď se můžete vrhnout na to, abyste dali svým zákazníkům vědět, že jste tady, máte otevřeno a že si od vás můžou nakoupit. Tady máte pár tipů na to, co sdílet a jak:
- Otevírací doba (opakování je matka moudrosti)
- Polední menu
- Stálá nabídka
- Fotky z provozu
- Fotky zákazníků
Jak na Facebooku, tak Instagramu, je klíčem k úspěchu pravidelnost. Pokud si profil jen založíte a nebudete na něj nic přidávat, zapadne. A jeden příspěvek týdně je také jako plácnutí do vody. Zkuste si z toho udělat rutinu na pár minut denně a uvidíte, že aktivita vám přinese ovoce. Respektive zákazníky.