Zdá se to jasné jako facka, ale protože stále narážíme na restaurační menu, které si v délce nezadají s průměrnou povídkou, myslíme, že je čas si to připomenout. Čím jednodušší vaše nabídka bude, tím větší pravděpodobnost, že si zákazník vybere, máte.

Pokud máte restauraci, snažte se vybral menší počet jídel. Zkuste se podívat na to, co si u vás zákazníci objednávají nejraději. Dále si pak vybírejte z jídel, které jsou pro vás snazší na přípravu a dokážete je (v této době) lépe vydávat v krabičkách. Ušetříte čas sobě i zákazníkovi.

Typický příklad můžou být polední menu, které podle našich klientů i v posledních měsících fungují nejlépe. Navíc v poledních hodinách vaši zákazníci pátrají potom, co si dají k obědu. Je tedy velká šance je právě v tenhle okamžik zaujmout.

Denní menu nezapomeňte zveřejňovat s dostatečným předstihem a na místech, kde jsou zákazníci zvyklí hledat. Tedy na webu či sociálních sítích. Ve vzdálené správě vám pomůžeme nejenom menu vytvořit, ale právě i jednoduše sdílet se zákazníky, nebo vytisknout.

Pokud provozujete maloobchod, polední menu vás nespasí. Nicméně stejně jako v restauraci se i vy můžete zaměřit na to, abyste svou nabídku vyšperkovali. Vyberte méně produktů, o kterých si myslíte, že jsou pro zákazníky nejzajímavější.

A nezapomeňte si pohrát s prezentací. Produkty nafoťte, přidejte dobrý popisek a stejné jako to zmiňované polední menu, vystavte tam, kde ho zákazníci najdou. Pokud máte web, je to jasné.